Roos is nog even niet op reis - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rosa Knaap - WaarBenJij.nu Roos is nog even niet op reis - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rosa Knaap - WaarBenJij.nu

Roos is nog even niet op reis

Door: Rosa van der Knaap

Blijf op de hoogte en volg Rosa

20 Februari 2015 | Nederland, Amersfoort

Terwijl ik dit typ zit ik nog hééérlijk in de Nederlandse regen en ben ik de laatste voorbereidingen aan het treffen voor Thailand. Want; over exact 2 weken is het zo ver! Op 6 maart stap ik in het vliegtuig naar Bangkok, om daar 7 weken rond te trekken met als enkel reismaatje mijn backpack.

De vluchten staan vast (12 uur lang rechtstreeks..), mijn eerste hostel is geboekt en ook het visum is al lang en breed binnen. Een beetje geïnspireerd door mijn oudere sister heb ik besloten vanuit Thailand af en toe een reisverslag te schrijven. Mocht je het leuk vinden om me te volgen; roosisopreis.waarbenjij.nu kun je ze vinden!

Voor mijn reis heb ik een lijst opgesteld van alles wat ik wil zien en doen in Thailand. Hierop staan bijvoorbeeld helpen in het Elephant Nature Park bij Chiang Mai, het volgen van een Thai Boxing class, het bezichtigen van de oude tempels in Ayutthaya en snorkelen bij de Siliman Islands. Mijn 'Thailand Bucketlist' bestaat op dit moment uit 32 activiteiten en plaatsen. Ik hoop hier in Thailand nog vele dingen aan toe te voegen.

Nu eerst nog een weekje werken in het Sportfondsenbad en de Kabouterhut en dan moet ik me maar eens buigen over wat ik nou mee ga nemen in de beperkte ruimte van 1 backpack..

Als het goed gaat komt mijn volgende verslag vanuit Zuidoost Azië!

Byee x

  • 03 Maart 2015 - 22:56

    Paulien :

    Ik ga je (hier) volgen!
    Veel succes met de laatste loodjes, lieve meid!

  • 07 Maart 2015 - 16:43

    Anneke:

    Ben zo benieuwd hoe je reis was en je eerste indrukken toen je ui het vliegtuig stapte !
    Nogmaals heel veel plezier !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosa

Actief sinds 20 Feb. 2015
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 14124

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 19 April 2016

Argentinië

06 Maart 2015 - 20 April 2015

Thailand

Landen bezocht: