Feel like flying - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rosa Knaap - WaarBenJij.nu Feel like flying - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rosa Knaap - WaarBenJij.nu

Feel like flying

Door: Rosa van der Knaap

Blijf op de hoogte en volg Rosa

22 Februari 2016 | Nederland, Amersfoort

Sí, déjà vu! Ongeveer een jaar geleden zat ik bij mijn ouders, terwijl het buiten pijpenstelen regende. Ik was bezig met de laatste voorbereidingen, omdat ik over 2 weken naar Thailand zou vertrekken. Nu zit ik op dezelfde stoel weer een blog te typen. Over 1,5 week vlieg ik namelijk naar Buenos Aires..
Omdat dit avontuur 2.0 is, is alles iets minder strak gepland dan mijn vorige reis. Ik wil de Iguazu Falls zien, pinguïns knuffelen en in de zuidelijkste stad van de aarde staan. Ik wil Argentijnse wijn drinken, windsurfen in Uruguay, hiken naar de Perito Moreno gletsjer en de Fitz Roy bewonderen. Maar het loopt zoals het loopt, heb ik geleerd van avontuur 1.0. Het enige dat vastligt, en waar ik enorm zin in heb, is dat mijn lieve vader 2,5 week meereist. We gaan een auto huren en door de Andes touren :)

Ik vlieg heen via Toronto (niet zo gek als het lijkt mensen, check de globe), en heb een tussenstop van zo'n 8 uur. Zoals jullie misschien nog weten hou ik enorm van hoge punten. Ik ben dan ook van plan om de CN Tower in Toronto te bezoeken. Vanaf een hoogte van 447 meter kan ik dan toch iets zien van het prachtige Canada.

Ik ben de uren aan het tellen, Spaans aan het oefenen en stiekem al spullen aan het klaarleggen. I'm ready for take-off.

So far for now,

Adios x

  • 22 Februari 2016 - 13:16

    Yvonne Van Der Meer:

    Wauw Rosa, super leuk en veel plezier met de voorbereidingen en ik ga je volgen.

  • 24 Februari 2016 - 08:23

    Welmoedt:

    Hee meid, wat leuk ! Ik hoorde al van je plannen. Ik verheug me op vele foto's !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosa

Actief sinds 20 Feb. 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 14086

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 19 April 2016

Argentinië

06 Maart 2015 - 20 April 2015

Thailand

Landen bezocht: