Argentinië - Reisverslagen van Rosa van der Knaap - WaarBenJij.nu Argentinië - Reisverslagen van Rosa van der Knaap - WaarBenJij.nu

Argentinië

Een nieuw avontuur: 5 maart vertrek ik voor 7 weken naar Zuid-Amerika. Ik reis vanaf Buenos Aires naar het noorden, naar de Iguazu watervallen. Vanaf daar ga ik terug naar het zuiden, met onderweg een stop bij een mooi strand om een paar dagen te windsurfen. Wie weet ga ik een weekje Uruguay in, ik laat nog wat open ruimte in de planning. Na iets meer dan 3 weken komt mijn lieve vader naar Buenos Aires. We huren samen een auto en gaan door de Andes naar het zuiden afdalen, via the Lake District en Patagonië. Dan vliegt mijn vader weer naar Nederland, en verblijf ik nog een week op Vuureiland, in de meest zuidelijke stad van de wereld..

Recente Reisverslagen:

16 April 2016

Del Fin del Mundo

09 April 2016

Niks dan sterren en bergen

04 April 2016

Eindelijk pinguïns

22 Maart 2016

Hoe meer je ziet, hoe minder je weet

21 Maart 2016

Sjoerd en de vliegende reuzenkakkerlak
Rosa

Actief sinds 20 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14197

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 19 April 2016

Argentinië

06 Maart 2015 - 20 April 2015

Thailand

Landen bezocht: