Hekjes - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rosa Knaap - WaarBenJij.nu Hekjes - Reisverslag uit Toronto, Canada van Rosa Knaap - WaarBenJij.nu

Hekjes

Door: Rosa van der Knaap

Blijf op de hoogte en volg Rosa

06 Maart 2016 | Canada, Toronto

Good morning misses and sirs! Sommige cliches over Canadezen zijn waar, ze zijn echt megavriendelijk en behulpzaam! Tijdens mijn korte maar krachtige dag in Toronto viel dat gelijk op :)

Momenteel zit ik weer op Toronto Pearson airport, over 15 minuten mag ik boarden. Dan vlieg ik door naar Buenos Aires.. Ik ben nu bijna 24 uur wakker en kan niet wachten om zo even bij te slapen..

Vanmiddag heb ik de CN tower bezocht, de hoogste toren ter wereld (of in ieder geval tot Dubai en Tokiyo begonnen te bouwen). Het uitzicht was fantastisch. Na ongeveer 2 uur te (ver)dwalen door de stad was ik exact op tijd boven om de zonsondergang te bewonderen!
Soms ben ik even in de war in welk land ik nu ben, hier zijn namelijk minstens evenveel aziaten als in Thailand. In combinatie met wat slaapgebrek is dat enigzins verwarrend..

Tot slot, all good things about Canadian people! Only.. Ik weet niet precies wat hun fascinatie is met hekjes. Ze zijn hier dol op Efteling-achtige taferelen, waarbij je leuk 20 km door de hallen mag hobbelen terwijl er echt nieeeeeeemaaaand is.. Of gewoon afgesloten hekjes haha.. Ingang vergeten! Dit is waarschijnlijk een vaag verhaal en deze tablet herkent slechts Engelse woorden dus ik maak hoogstwaarschijnlijk een boel typfouten.. Maar last call, dus moet nu eventjes boarden! Just kidding, maar ik ga wel :)

So far for now,
Adios x

  • 06 Maart 2016 - 16:59

    Paulien:

    2e poging... om te reageren op dit reisverslag.
    Proefje dus nu maar eerst...
    (1e reactie was ineens verdwenen.. )

  • 06 Maart 2016 - 17:02

    Paulien :

    Hai lieve Roosje,
    hier dan een echt berichtje, het lijkt nu wel te lukken..
    Fijn om weer contact te hebben, en bijzonder dat het je gelukt is om op die toren te komen!! Dat wilde je immers heel graag, maar ja, moet het ook nog lukken idd.
    Hopelijk heb je je een flinke dut kunnen doen de afgelopen uren, want 24 uur niet slapen.. is zelfs voor jou een hele klus !
    Goede landing in BA en tot gauw weer,
    dikke dikke knuffel, Paulien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosa

Actief sinds 20 Feb. 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 14080

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 19 April 2016

Argentinië

06 Maart 2015 - 20 April 2015

Thailand

Landen bezocht: